McDonald’s – бренд?! За і проти

  • Дата публікації: 23.10.2013

Другий день тижня маркетингу на економічному факультеті УДПУ ознаменувався тематичним заняттям «McDonald’s – бренд?! За і проти», проведеним завідувачем кафедри маркетинг та управління бізнесом к. е. н., доцентом Чирвою О.Г.

На ринку товарів, робіт і послуг є «унікальні» товари, що наділені особливими якостями – віддаючи їм перевагу, споживач шкодить своєму здоров’ю. На просування таких товарів впливає протидіючий маркетинг, суть якого полягає у тому, що разом з рекламою товару обов’язково повідомляють про особливості його споживання (калорійність, куріння шкодить здоров’ю тощо). Це вказує на шкідливість товару, обмеженість щодо споживання, але він одночасно є нормальним і доброякісним.

Яскравим прикладом такого товару-бренду є мережа закладів швидкого харчування McDonald’s. «McDonald’s Corporation» (укр. «МакДональдз») – американська транснаціональна корпорація, до 2010 року найбільша у світі мережа закладів швидкого харчування.

Україна стала 102 країною, де почала розвиватися мережа «МакДональдз». 24 травня 1997 біля станції метро «Лук’янівська» у Києві відкрився перший ресторан «МакДональдз» в країні. «МакДональдз Юкрейн Лтд» з часткою 15% ринку є лідером в своєму сегменті. Нині в 22 містах України діє 76 ресторанів.

Студенти, після перегляду документального фільму, обговорювали успіх та проблеми найпопулярнішого ресторану всіх часів і народів. Основним завданням студентів було визначити, у чому ж секрет успішності McDonald’s.

Міні галерея


Листопад