Історії успіху всесвітньо відомих брендів

  • Дата публікації: 16.10.2013

15 жовтня 2013 року відбулася відео-лекція з дисципліни «Маркетинг» на тему: «Історії успіху всесвітньо відомих брендів», яку для студентів 3 курсу провели завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом, доцент Чирва Ольга Григорівна та старший викладач Пачева Наталія Олександрівна.

Найбільше захоплення у студентів викликав документальний фільм про історію успіху компанії Apple та її засновника Стіва Джобса. Зауважимо, що бренд Apple за підсумками 2013 року названо найдорожчим брендом світу.

Згідно з рейтингом консалтингового агентства Interbrand, вартість бренду Apple склала 98,3 млрд дол. США, що на 28% більше, ніж рік тому. Друге місце зайняла компанія Google, вартість бренду якої визначена в 93,3 млрд дол. США, на 34% дорожче, ніж у 2012 році. При цьому Coca-Cola вперше за останні десять років втратила лідерство за вартістю бренду, а Google раніше ніколи не піднімалася так високо. Цього року до десятки найдорожчих брендів увійшли шість IT-компаній. Крім вищезазначених Apple і Google, бренди IBM, Microsoft, Samsung і Intel були оцінені приблизно в 78, 60, 40 і 37 млрд дол. США відповідно.

Всі відеоматеріали жваво обговорювалися глядачами. Вважаємо, що нестандартні види занять є тим необхідним методом навчання, застосування якого забезпечує значно вищу ефективність засвоєння лекційного матеріалу, оскільки життєві приклади дозволяють краще осмислити, яким чином розв’язати ту чи іншу економічну проблему.

Міні галерея


Жовтень
Грудень