15 жовтня 2013 року відбулася відео-лекція з дисципліни «Маркетинг» на тему: «Історії успіху всесвітньо відомих брендів», яку для студентів 3 курсу провели завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом, доцент Чирва Ольга Григорівна та старший викладач Пачева Наталія Олександрівна.
Найбільше захоплення у студентів викликав документальний фільм про історію успіху компанії Apple та її засновника Стіва Джобса. Зауважимо, що бренд Apple за підсумками 2013 року названо найдорожчим брендом світу.
Згідно з рейтингом консалтингового агентства Interbrand, вартість бренду Apple склала 98,3 млрд дол. США, що на 28% більше, ніж рік тому. Друге місце зайняла компанія Google, вартість бренду якої визначена в 93,3 млрд дол. США, на 34% дорожче, ніж у 2012 році. При цьому Coca-Cola вперше за останні десять років втратила лідерство за вартістю бренду, а Google раніше ніколи не піднімалася так високо. Цього року до десятки найдорожчих брендів увійшли шість IT-компаній. Крім вищезазначених Apple і Google, бренди IBM, Microsoft, Samsung і Intel були оцінені приблизно в 78, 60, 40 і 37 млрд дол. США відповідно.
Всі відеоматеріали жваво обговорювалися глядачами. Вважаємо, що нестандартні види занять є тим необхідним методом навчання, застосування якого забезпечує значно вищу ефективність засвоєння лекційного матеріалу, оскільки життєві приклади дозволяють краще осмислити, яким чином розв’язати ту чи іншу економічну проблему.