Керівник наукового гуртка: Пачева Наталія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент; доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом
Староста наукового гуртка: Корнєєва Ольга, студентка 53м групи
День, аудиторія, час проведення засідань: останній четвер місяця, 14 год. 20 хв. (ауд. 309).
Мета функціонування наукового гуртка: Формування у сучасного маркетолога новітніх ідей з маркетингу, новітнього способу економічного мислення із застосування навичок soft skills. Здобувачі вищої освіти оволодіють методикою науково-дослідної роботи, знанням новітніх інструментів і методів маркетингу враховуючи сучасні ринкові можливості для підвищення конкурентоспроможності організації і підсилення свої ринкові позиції.
Класичний маркетинг є базою для підготовки студентів ОПП «Маркетинг» і є вирішальним для набуття загальних та спеціальних компетентностей та програмних результатів навчання маркетолога, а новітній маркетинг – формує у сучасного фахівця з маркетингу володіння найновішими досягненнями цієї науки.
№ п/п |
Прізвище, ім’я та по-батькові | Група |
1. | Корнєєва Ірина Олегівна | 53м |
2. | Корнєєва Ольга Олегівна | 53м |
3. | Кубарська Дарина Вячеславівна | 53м |
5. | Краснова Христина Дмитрівна | 49 |
6. | Богуш Анастасія Вікторівна | 63м |
7. | Чумак Анастасія Сергіївна | 63м |
Зміст роботи | Дата | Відповідальний |
1. Обговорення плану роботи наукового гуртка. Визначення та обрання тем самостійної дослідницької роботи студентів | 29.09.2022 | Пачева Н.О. |
2. Участь у заходах приурочених до «Тижня маркетолога» | 27.10.2022 | Пачева Н.О.
Члени гуртка |
3. Обговорення участі у
ІХ Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції молодих учених та студентів «Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки» (м. Умань, 17.11.2022 р.) та онлайн конференції «Маркетинг з вірою в Україну» (10.11.2022 р.) |
24.11.2022 | Пачева Н.О.
Члени гуртка |
4. Онлайн-воркшоп з А. Андерсон директором по маркетингу в Елемент (Швеція) – глобальний лідер в сфері тестування, інспекції та сертифікації матеріалів, відповідальна за ринок Швеції, Фінляндії, Данії, Німеччини і Чехії. | 29.12.2022 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
5. Проведення вебінару «Розвиток навичок soft skills» | 23.02.2023 | Пачева Н.О. |
6. Розгляд та обговорення дослідження на тему «Інноваційні аспекти маркетингу на сучасному етапі» | 30.03.2023 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
7. Обговорення участі у вебінарі та розгляд дослідження на тему «SMM маркетинг і просування у соціальних мережах» | 27.04.2023 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
8. Підготовка до участі у XVІ Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців Наука. Освіта. Молодь (м. Умань) | 25.05.2023 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
9. Підсумкове засідання наукового гуртка. Заохочення кращих студентів-науковців | 29.06.2023 | Пачева Н.О. |
Під керівництвом доцента кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Пачевої Н.О. проводяться регулярні заняття, учасники гуртка залучаються до підготовки статей та доповідей на наукових конференціях, до участі в олімпіадах та конкурсах студентських наукових робіт, бізнес-планів.
Науковий гурток «Новітній маркетинг» кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом як форма позааудиторної роботи студентів передбачає розуміння здобувачами можливостей сучасного маркетингу, стабільного творчого пошуку, самонавчання відповідно до змін в науці, економіці та суспільстві у контексті глобальних тенденцій розвитку і світових цінностей та формування інтересу до маркетингу загалом.
Традиційно остання зустріч гуртківців проводиться у формі круглого столу, в рамках якого учасники наукового гуртка мають можливість долучитися до обговорення актуальних проблем новітнього маркетингу, а також представити результати своїх наукових досліджень.
Маркетинг – основа сучасного бізнесу!