Офісні технології

  • Дата оновлення: 25.02.2020

Керівник групи: Старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Барвінок Максим Володимирович. Назва проблемної групи «Офісні технології».

День, аудиторія, час проведення засідань: Перша середа місяця місяця, ауд. 316, 14 год. 20 хв.

Мета діяльності проблемної групи – опанувати ази роботи з операційною системою Windows, навчитися створювати, редагувати та оформляти документи в текстовому редакторі  Word, cтворювати таблиці та робити в них розрахунки, оформлюючи діаграми та графіки за допомогою електронних таблиць MS Excel, набути навичок роботи з Internet та електронною поштою.

Основними завданнями діяльності проблемної групи є:

Операційна система Windows

  1. Основні принципи роботи в середовищі Windows.
  2. Перегляд і пошук програм, папок, файлів.
  3. Робота з файлами і папками: створення, копіювання, переміщення, перейменування, виділення (суміжних і несуміжних об’єктів).
  4. Програми-архіватори.
  5. Стандартні програми.
  6. Основні налаштування Windows.

Текстовий редактор WORD

  1. Запуск програми.
  2. Створення, збереження, редагування, форматування тексту.
  3. Пошук та зміна тексту.
  4. Стилі.
  5. Табуляція (за допомогою лінійки чи спеціальними маркерами).
  6. Списки (створення і редагування різних багаторівневих списків).
  7. Робота з таблицями.
  8. Вставка малюнків, фігур, символів, формул, напису.
  9. Зноски.
  10. Примітки.
  11. Зміст.
  12. Створення листів (злиття документів).
  13. Створення колонтитулів.
  14. Параметри сторінок (поля, розміри, колонки).
  15. Перегляд і друк документу.
  16. Макроси.

Електронні таблиці EXCEL

  1. Запуск програми.
  2. Створення, редагування даних.
  3. Книги, листи, вічка.
  4. Типи даних.
  5. Ряди даних.
  6. Автозаповнення.
  7. Списки.
  8. Створення формул.
  9. Абсолютна, відносна та змішана адреса вічка.
  10. Використання Майстра функцій для створення формул.
  11. Сортування та фільтри.
  12. Діаграми.
  13. Зведені таблиці і зведені діаграми.
  14. Графіки функцій.
  15. Попередній перегляд і друк документа.
  16. Макроси.

п/п

Прізвище ім’я Група
1. Глух А. 24
2. Музика А. 24
3. Папп В. 24
4. Парфенюк Д. 24
5. Руденко Т. 24
6. Скрипник А. 29
7. Фучила В. 29

 

Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Робота з електронними таблицями MS Excel 04.09.2019 Руденко Т. 24 гр.
2. Робота з розрахунками та обчислення в MS Excel 02.10.2019 Глух А. 24 гр.
3. Атоматизація роботи з документообігу засобами MS Excel 06.11.2019 Фучила В. 24 гр.
4. Керування базами даних MS Excel та MS Access 04.12.2019 Скрипник А. 29 гр.
5. Робота з шаблонами документів в MS Word 03.01.2020 Музика А. 24 гр.
6. Форми в MS Word та робота з ними 19.02.2020 Парфенюк Д. 24 гр.
7. MS PowerPoint анімація та сценарії, робота з ними 18.03.2020 Руденко Т. 24 гр.
8. Концепція сучсної презентації та портфоліо 22.04.2020 Папп В. 24 гр.
9. MS Publisher призначення, принцип функціонування та створення публікацій 20.05.2020 Фучила В. 24 гр.
10. Хмарні технології в роботі з документами 17.06.2020 Музика А. 24 гр.

Під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Барвінка Максима Володимировича проходять засідання вказаної групи по розгляду актуальних питань, що присвячені вивченню новітніх тенденцій використання офісних додатків в підприємницькій діяльності, а також проводяться тренінги по підготовці та написанню рефератів, ІНДЗ, статей, тез і участі у наукових конференціях, конкурсах, олімпіадах.

За результатами роботи проблемної групи, з початку навчального року, студенти брали участь у наукових заходах, що проводилися на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти.


Міні галерея


Жовтень
Грудень