Керівник наукового гуртка: Пачева Наталія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент; доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом
Староста наукового гуртка: Черній Анастасія
День, аудиторія, час проведення засідань: останній четвер місяця, 14 год. 20 хв. (ауд. 309).
Мета функціонування наукового гуртка: Формування у сучасного маркетолога новітніх ідей з маркетингу, новітнього способу економічного мислення із застосування навичок soft skills. Здобувачі вищої освіти оволодіють методикою науково-дослідної роботи, знанням новітніх інструментів і методів маркетингу враховуючи сучасні ринкові можливості для підвищення конкурентоспроможності організації і підсилення свої ринкові позиції.
Класичний маркетинг є базою для підготовки студентів ОПП «Маркетинг» і є вирішальним для набуття загальних та спеціальних компетентностей та програмних результатів навчання маркетолога, а новітній маркетинг – формує у сучасного фахівця з маркетингу володіння найновішими досягненнями цієї науки.
№ п/п |
Прізвище, ім’я та по-батькові | Група |
1. | Андрійчук Андрій Валентинович | 551 |
2. | Ващишин Олексій Олександрович | 551 |
3. | Гончаренко Денис Олегович | 551 |
4. | Машківський Юрій Олександрович | 551 |
5. | Черній Анастасія Леонідівна | 551 |
6. | Бугайчук Аліна Аркадіївна | 651 |
7. | Корнєєва Ірина Олегівна | 651 |
8. | Корнєєва Ольга Олегівна | 651 |
9. | Кубарська Дарина Вячеславівна | 651 |
Зміст роботи | Дата | Відповідальний |
1. Обговорення плану роботи наукового гуртка. Визначення та обрання тем самостійної дослідницької роботи студентів | 28.09.2023 | Пачева Н.О. |
2. Участь у заходах приурочених до «Тижня маркетолога». Підготовка до участі у Х Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції молодих учених та студентів «Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки» (м. Умань, 16.11.2023 р.). | 26.10.2023 | Пачева Н.О.
Члени гуртка |
3. Обговорення участі у
Х Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції молодих учених та студентів «Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки» (м. Умань, 16.11.2023 р.). |
30.11.2023 | Пачева Н.О.
Члени гуртка |
4. Онлайн-воркшоп з А. Андерсон директором по маркетингу в Елемент (Швеція) – глобальний лідер в сфері тестування, інспекції та сертифікації матеріалів, відповідальна за ринок Швеції, Фінляндії, Данії, Німеччини і Чехії. | 28.12.2023 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
5. Проведення вебінару «Розвиток навичок soft skills» | 29.02.2024 | Пачева Н.О. |
6. Розгляд та обговорення дослідження на тему «Інноваційні аспекти маркетингу на сучасному етапі» | 28.03.2024 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
7. Обговорення участі у вебінарі та розгляд дослідження на тему «SMM маркетинг і просування у соціальних мережах» | 25.04.2024 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
8. Підготовка до участі у XVІІ Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців Наука. Освіта. Молодь (м. Умань) | 30.05.2024 | Пачева Н.О.;
Члени гуртка |
9. Підсумкове засідання наукового гуртка. Заохочення кращих студентів-науковців | 27.06.2024 | Пачева Н.О. |
Під керівництвом доцента кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Пачевої Н.О. проводяться регулярні заняття, учасники гуртка залучаються до підготовки статей та доповідей на наукових конференціях, до участі в олімпіадах та конкурсах студентських наукових робіт, бізнес-планів.
Науковий гурток «Новітній маркетинг» кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом як форма позааудиторної роботи студентів передбачає розуміння здобувачами можливостей сучасного маркетингу, стабільного творчого пошуку, самонавчання відповідно до змін в науці, економіці та суспільстві у контексті глобальних тенденцій розвитку і світових цінностей та формування інтересу до маркетингу загалом.
Традиційно остання зустріч гуртківців проводиться у формі круглого столу, в рамках якого учасники наукового гуртка мають можливість долучитися до обговорення актуальних проблем новітнього маркетингу, а також представити результати своїх наукових досліджень.
Маркетинг – основа сучасного біз