- Дата оновлення: 23.03.2021
Прагни не до того, щоб домогтися успіху, а до того, щоб твоє життя мало сенс» Альберт Ейнштейн
ГАРНИК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
куратор груп 12, 22, 42, 42а, 42б
Кура́тор (лат. Curator від curare — піклуватися) організує систему відносин через різноманітні види виховної діяльності академічної групи, створює умови для індивідуального самовиразу кожного студента і розвитку кожної особистості.
Робота куратора націлена на вирішення одного з важливих завдань вищої школи — сприяти становленню суспільної позиції та моральному самовизначенню особистості студента.
Кураторство є одним з головних стратегічних напрямків виховної роботи у вищому навчальному закладі.
Робота кураторів включає в себе, перш за все, створення виховного середовища для соціальної адаптації студентів-першокурсників, залучення до корпоративної культури університету
ВИХОВУЮЧИ ДІТЕЙ, НИНІШНІ ПЕДАГОГИ ВИХОВУЮТЬ МАЙБУТНЮ ІСТОРІЮ НАШОЇ КРАЇНИ, А ЗНАЧИТЬ І ІСТОРІЮ СВІТУ

Животовський Сергій – староста 42 групи
Однією із форм організаційно-виховної роботи наставника в академічній групі студентів є підготовка й проведення тем деякі теми і проблемні питання до них:
Наша група – колектив
- У своїй групі ви навчатиметесь три–чотири роки. Ці роки залишать найсвітліші спогади, якщо група – дружний, веселий колектив. Чи впевнені ви, що група не залишить вас у біді, завжди допоможе, протягне руку?
- Чому деякі студенти ні з ким не дружать, увесь час наодинці, живуть осібно? Адже вони збіднюють собі життя, не приносять користі колективу групи. Як ви до них ставитесь?
- Хто такий, на вашу думку, друг? Хто такий товариш? Чи дружать студенти в групі? Як група розцінює цю дружбу? Кого ви вважаєте справжнім товаришем?
- Студент дорожить колективом лише тоді, коли він учасник усього доброго, що робить колектив. Чи всі беруть участь у справах групи?
- Колектив у групі створюється і перевіряється лише за конкретними справами (навчання, суспільно-корисна праця, культурний відпочинок), а не розмовами. З чого слід розпочинати створення колективу у своїй групі?
- Чи є у вашій групі протистояння «міських» і тих, хто мешкає в гуртожитку? Що ви особисто робите, щоб об’єднати групу в дружний колектив?
Ми в майбутньому
Життя і навчання в університеті мають бути тісно пов’язані з майбутнім кожного. Хочете знати, якими ви будете завтра – дивіться, як ви працюєте сьогодні, що робите, аби стати кращими, більш корисними людям.
- Як ви вчитесь? В університеті ви набуваєте знань, які вам будуть потрібні для роботи в ринкових умовах. Від того, що ви візьмете сьогодні, залежить, якими ви будете завтра. Чи мають рацію ті студенти, які вважають, що можна вчитися на «трійки» і стати висококваліфікованим спеціалістом?
- Людина не може уявити себе в майбутньому, якщо в неї немає мети в житті. Чи можна жити, не думаючи про майбутнє?
- Людина з вищою освітою – це висококультурна, всебічно розвинена людина Чим ви цікавитесь, крім своєї майбутньої спеціальності? Як ви збагачуєте свій духовний світ? Яку основу для цього ви закладаєте сьогодні?
