Офісні технології

  • Дата оновлення: 03.11.2022

Керівник групи: Старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Барвінок Максим Володимирович. Назва проблемної групи «Офісні технології».

День, аудиторія, час проведення засідань: Перша середа місяця, ауд. 316, 14 год. 20 хв.

Оголошення

Мета діяльності проблемної групи – опанувати ази роботи з операційною системою Windows, навчитися створювати, редагувати та оформляти документи в текстовому редакторі  Word, створювати таблиці та робити в них розрахунки, оформлюючи діаграми та графіки за допомогою електронних таблиць MS Excel, набути навичок роботи з Internet та електронною поштою.

Основними завданнями діяльності проблемної групи є:

Операційна система Windows

  1. Основні принципи роботи в середовищі Windows.
  2. Перегляд і пошук програм, тек, файлів.
  3. Робота з файлами й теками: створення, копіювання, переміщення, перейменування, виділення (суміжних і несуміжних об’єктів).
  4. Програми-архіватори.
  5. Стандартні програми.
  6. Основні налаштування Windows.

Текстовий редактор WORD

  1. Запуск програми.
  2. Створення, збереження, редагування, форматування тексту.
  3. Пошук та зміна тексту.
  4. Стилі.
  5. Табуляція (за допомогою лінійки чи спеціальними маркерами).
  6. Списки (створення і редагування різних багаторівневих списків).
  7. Робота з таблицями.
  8. Вставка малюнків, фігур, символів, формул, напису.
  9. Зноски.
  10. Примітки.
  11. Зміст.
  12. Створення листів (злиття документів).
  13. Створення колонтитулів.
  14. Параметри сторінок (поля, розміри, колонки).
  15. Перегляд і друк документа.
  16. Макроси.

Електронні таблиці EXCEL

  1. Запуск програми.
  2. Створення, редагування даних.
  3. Книги, листи, вічка.
  4. Типи даних.
  5. Ряди даних.
  6. Автозаповнення.
  7. Списки.
  8. Створення формул.
  9. Абсолютна, відносна та змішана адреса вічка.
  10. Використання Майстра функцій для створення формул.
  11. Сортування та фільтри.
  12. Діаграми.
  13. Зведені таблиці й зведені діаграми.
  14. Графіки функцій.
  15. Попередній перегляд і друк документа.
  16. Макроси.

п/п

Прізвище ім’я Група
1. Горбенко О. 19
2. Дробот В. 19
3. Заїка Е. 17
4. Муравинець Д. 16
5. Пурей А. 14
6. Рибачок М. 19
7. Станіславська Ю. 19
8. Трпевські О. 17

 

Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Робота з електронними таблицями MS Excel 05.10.2022 Горбенко О. 19 група
2. Робота з розрахунками та обчислення в MS Excel 02.11.2022 Дробот В. 19 група
3. Автоматизація роботи з документообігу засобами MS Excel 07.12.2022 Заїка Е. 17 група
4. Керування базами даних MS Excel та MS Access 04.01.2023 Муравинець Д. 16 група та Пурей А. 14 група 
5. Робота з шаблонами документів в MS Word 01.02.2023 Рибачок М. 19 група
6. Форми в MS Word та робота з ними 01.03.2023 Станіславська Ю. 19 група
7. MS PowerPoint анімація та сценарії, робота з ними 05.04.2023 Трпевські О. 17 група та Заїка Е. 17 група 
8. Концепція сучасної презентації та портфоліо
9. MS Publisher призначення, принцип функціонування та створення публікацій 03.05.2023 Дробот В. 19 група
10. Хмарні технології в роботі з документами 07.06.2023 Рибачок М. 19 група

Під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Барвінка Максима Володимировича проходять засідання вказаної групи по розгляду актуальних питань, що присвячені вивченню новітніх тенденцій використання офісних додатків в підприємницькій діяльності, а також проводяться тренінги з підготовки та написанню рефератів, ІНДЗ, статей, тез і участі у наукових конференціях, конкурсах, олімпіадах.

За результатами роботи проблемної групи, з початку навчального року, студенти брали участь у наукових заходах, що проводилися на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти.


Міні галерея


Березень
Травень