У 2010 р. закінчила Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана за спеціальністю «Економічна теорія» (диплом магістра з відзнакою).
У 2013 р. успішно закінчила програму післядипломної освіти у Вищій менеджерській школі Лєгніци (Республіка Польща) та отримала диплом магістра за спеціальністю «Zarządzanie zasobami ludzkimi», що відповідає магістру з «Управління персоналом».
У вересні 2013 р. захистила дисертацію на тему «Конкурентоспроможність національної економіки в процесі реалізації стратегічних цілей її розвитку». У листопаді 2013 р. присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.01 «Економічна теорія та історія економічної думки».
У 2017 р. отримала диплом спеціаліста з відзнакою за спеціальністю «Маркетинг».
Сфера наукових інтересів: конкурентоспроможність, управління конкурентоспроможністю персоналу, управління маркетинговими комунікаціями.
Захоплення: подорожі, психологія.
Основні публікації:
Король І.В. Роль держави у формуванні конкурентного статусу країни в контексті теорії національного брендингу/ І.В. Король // Ефективна економіка – №10. – 2014 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3439
Король І. В. Дискусійні аспекти теорії конкурентоспроможності національної економіки / І. В.Король // Ефективна економіка. – №2. – 2013. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1812
Король І. В. Конкурентоспроможність національної економіки України : монографія / І.В. Король. – Умань : Візаві, 2016. – 201с.
Маркетинові комунікації: навчально-методичний посібник / Укл. І. В. Король. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – 154 с.
Король І.В. Впровадження логістичного підходу у маркетингову стратегію підприємства // Науковий вісник Одеського національного університету імені І.І. Мечникова. Серія «Економі
ка». Том 22 Випуск 4(57). – Одеса : ФОП Головко О.А., 2017 – С. 79-83.