8.050107 Економіка підприємства

  • Дата оновлення: 22.12.2015

Спеціальність 8.050107 Економіка підприємства

Кваліфікація, що присвоюється

Магістр з економіки підприємства

Рівень кваліфікації

Магістр (другий цикл вищої освіти)

Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

Спеціальні положення (умови) про визнання попереднього навчання

(формального, неформального, неофіційного)

Немає

Профіль програми

Студенти отримують необхідні знання та практичні навички у таких сферах: фінансовий менеджмент, менеджмент персоналу, стратегічне управління підприємством, управління проектами, економічна діагностика, управління потенціалом підприємства, міжнародний менеджмент, управління капіталом підприємства, обґрунтування та експертиза бізнес-проектів, управління антикризовою діяльністю підприємства, управління конкурентоспроможністю підприємства.

Загальний обсяг навчальної програми – 90 кредитів ЄКТС, в т. ч. обов’язкові навчальні дисципліни – 31 кредит, дисципліни вибору інституту – 19 кредитів, дисципліни вільного вибору студента кластер 1 – 28 кредитів, дисципліни вільного вибору студента кластер 2 – 28 кредитів, практична підготовка – 12 кредитів.

Ключові результати навчання

Магістри з економіки підприємства здатні виконувати організаційно-управлінську та інформаційно-аналітичну роботу за такими напрямами:

  • вибір методології аналізу підприємства як системи, розроблення та опрацювання його процедур;
  • діагностика конкурентного середовища підприємства;
  • аналіз ресурсів, процесів і результатів діяльності підприємства;
  • розроблення загальних і функціональних стратегій підприємства;
  • розроблення довгострокових і поточних планів підприємства;
  • організація процесів управління, прийняття господарських рішень і контроль за їх виконанням;
  • організація ділових контактів підприємства із зовнішнім середовищем;
  • розроблення ефективних систем мотивації та оплати праці персоналу;
  • контроль за результатами діяльності підприємства та його підрозділів;
  • моніторинг стану підприємства та його становища на ринку;
  • підготовка та надання консультаційних послуг щодо діяльності підприємства;
  • організація навчання персоналу;
  • викладання економічних дисциплін у навчальних закладах;
  • обґрунтування тематики і планів (проектів) наукових досліджень;
  • проведення наукових досліджень.

Професійні профілі випускників з прикладами

Магістр спеціальності 8.050107 – «Економіка підприємства» підготовлений до виконання професійних функцій за одним або кількома з видів економічної діяльності:

Фінансова діяльність: фінансовий лізинг; контроль та регулювання портфеля активів.

Операції з нерухомістю, надання послуг юридичним особам: дослідження та розробки в галузі гуманітарних і суспільних наук (економіка, організація та управління); дослідження ринку та вивчення громадської думки (вивчення потенційних можливостей збуту товарів, їх попиту у споживача); консультації з питань комерційної діяльності та управління (надання консультацій та практичної допомоги державним і недержавним підприємствам та установам у плануванні, з організаційних питань, забезпечення ефективності контролю інформації для управління; урегулювання конфліктів між адміністрацією підприємства та найманими робітниками); реклама (планування та проведення рекламних кампаній); інші послуги, надані юридичним особам та не віднесені до інших видів діяльності (оцінювання кредитоспроможності та надійності юридичних чи фізичних осіб; послуги з експертизи).

Державне управління.

Освіта: повна загальна середня освіта (викладання основ економіки); професійна технічна освіта (викладання економічних дисциплін); вища освіта (викладання економічних дисциплін; науково-методичне забезпечення навчального процесу); навчання дорослих та інші види освіти (викладання економічних дисциплін та науково-методичне забезпечення навчального процесу в навчальних закладах післядипломної освіти).

Колективні, громадські та особисті послуги: організації промисловців та підприємців (діяльність організацій, члени яких зацікавлені переважно в розвитку підприємств та пов’язані з конкурентною діяльністю чи професією).

Професійна діяльність магістра з економіки підприємства на первинних  посадах     полягає у виконанні господарсько-управлінських функцій, аналітично-дослідних робіт, обґрунтуванні та прийнятті стратегічних і тактичних рішень, формуванні внутрішнього економічного механізму підприємства, забезпеченні його ефективного функціонування та розвитку.

Доступ до подальшого навчання

Магістр за напрямом підготовки „Економіка підприємства” може продовжити навчання в аспірантурі на конкурсних засадах.

Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення „Про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини”

Вимоги до випуску

Атестація якості підготовки магістра з економіки підприємства щодо встановлення фактичної відповідності рівня освітньої підготовки вимогам ОКХ здійснюється Державною екзаменаційною комісією з даного фаху. Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників шляхом захисту магістерської роботи.

Форма навчання:

денна, заочна

Директор програми або відповідна посадова особа:

Кірдан Олександр Петрович – кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та соціально-поведінкових наук.

Перелік модулів напряму підготовки 8.03050401 Економіка підприємства

Лютий
Квітень