Тиждень маркетолога – 2014

  • Дата публікації: 04.11.2014

25 жовтня маркетологи святкують своє професійне свято – «День Маркетолога». Колектив кафедри маркетингу та управління бізнесом економічного факультету УДПУ традиційно долучився до відзначення цього свята і з 20 по 24 жовтня 2014 року провели ряд заходів, оскільки саме таких фахівців готують на кафедрі.

Зокрема, 20 жовтня для студентів ІІ курсу був проведений науково-методичний семінар «Маркетолог винахідник та новатор». Під час семінару були розглянуті й обговорені питання: «Що таке маркетинг в Інтернеті?», «Як ефективно і недорого просувати свій Інтернет-магазин?», «Які основні аспекти традиційного маркетингу в Інтернеті?»

Наступним заходом було проведення студенткою 33 групи спеціальності маркетинг Морозовою Ольгою «Пари навпаки – Оля в задзеркаллі». Їй випала нагода провести пару для студентів 2-го курсу на тему «Розрахунок бюджету реклами». Студенти були дуже задоволені незвичайною парою і наголосили на тому, що з  нетерпінням будуть чекати на педагогічну практику, щоб особисто спробувати викладацьку справу і перевірити рівень сформованості педагогічних вмінь, а також визначити психологічну готовність до педагогічної діяльності.

21 жовтня проводився конкурс плакатів на тему: «Вплив реклами на моє життя». Слід відмітити й неабияку активність студентів під час відзначення тижня маркетолога. Участь у заході взяли найбільш творчі та ініціативні студенти, які представили своє бачення змісту та інструментів реклами. В рамках зазначеного вище конкурсу студенти продемонстрували арсенал інструментів сучасних маркетологів та рекламщиків. Журі відзначило креативність та інформативність студентських робіт. Всі плакати були гідні перемоги, однак перше місце отримав найкращий. Так, за результатами голосування 23 жовтня перше місце віддали плакату 24 групи спеціальності «Управління персоналом та економіка праці». Даний плакат відрізнявся найкращим висвітленням суті та змісту поняття «реклама».

Третій день святкування тижня маркетолога відзначився проведенням гри «Маркетингові війни», гра проходила у 2 етапи: домашнє завдання та сама гра. Участі приймали команди «4 Р», «PR», «Свобода вибору», «Орбіт» та «Креатив». Переможцем стала команда «4 Р» з девізом «Ми зжуємо всіх!»

Заслуговує на увагу гра «Що? Де? Коли?» й ерудити команд ІІ-ІІІ курсів «7 Р», «Веселі рекламщики», завдяки грі у всіх залишилися найкращі враження та багато позитивних емоцій. Перше місце посіла команда «7 Р», яка нагороджена дипломом «Найкращі гравці маркетингу» та кубком.

Непросто було визначити переможців реклами відеороликів студентів «Ми – маркетологи», адже всі роботи були просто приголомшливими, креативними та гідними перемоги. Однак пальму першості здобула відео робота 13 академічної групи, які виявилися найяскравішими серед інших. Переможці були нагороджені відповідними грамотами та кубком «Ніка-відео».

Завершальним етапом заходів з нагоди тижня маркетолога стала посвята в спеціальність студентів 1-го курсу напрямку підготовки «Маркетинг». В загальному весь святковий тиждень пройшов динамічно. Сподіваємося, що проведення таких заходів допоможе студентам у майбутньому побудувати кар’єру відповідно до здобутої освіти та мрії.

Міні галерея


Лютий
Квітень