У Весняному циклі відкритих лекцій і воркшопів від Української Асоціації Маркетингу взяли участь доценти кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Світлана Подзігун, Наталія Пачева, Олена Гарматюк, Наталія Малярчук та здобувачі вищої освіти ОПП Маркетинг.
Українська Асоціація Маркетингу з березня по травень 2025 року провела 10 онлайн-зустрічей із провідними маркетологами-практиками – експертами, які поділилися своїми багаторічним досвідом, знаннями та натхненням.
05 березня відбувся воркшоп «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога». Спікер – Валентина Костюк, власниця маркетингової агенції PromoKiwi, експерт з таргетованої реклами Мета. Учасники отримали нові знання з таргетингу і в подарунок – покрокову PDF-інструкцію з налаштування реклами Меtа на ліди з прикладом воронки (450% ROI).
12 березня проведена лекція «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси». Спікер – Алла Петриченко, співзасновниця платформи для створення інтернет-магазинів «Shop-Express», експерт у сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції. На лекції слухачі отримали практичні інструменти для онлайн-продажів та розвитку бренду через реальні кейси. Дізнатися, як створити ефективний інтернет-магазин, автоматизувати процеси та просувати товар для максимальних продажів.
19 березня проведена лекція «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики». Спікер з 17 річним досвідом в торговому маркетингу та маркетингу в компаніях Nestle, Phillips, IDS Україна та OLX – Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia. На лекції розглянули практичні рішення для онлайн-продажів та масштабування бренду на прикладі реальних кейсів.
26 березня проведена лекція «Бренд говорить». Спікер з 16 річним досвідом роботи в маркетингу та комунікаціях – Аві Щупак, керівник маркетингових комунікацій lifecell, Volia, Data Group. Учасники дізналися чим бренд відрізняється від товару та що треба зробити для побудови консистентності бренду.
02 квітня відбувся воркшоп «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи». Спікер та автор Алгоритмів рішення патентних проблем в галузі фармацевтики, кваліфікований патентний повірений з освітою галузі хімії та права – Олена Якобчук, засновниця та патентний стратег International R&P group Intectica. На воркшопі розібрано на прикладах світових брендів їхній підхід до інтелектуальної монополізації брендів, секрети та стратегії дії команди маркетологів, рекламістів та патентних стратегів.
09 квітня проведена лекція «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів». Спікер з 20-річним досвідом у запуску, просуванні та розвитку брендів на ринках B2C (FMСG) та B2B ринках на ринках України, країн СНД та Польщі – Тетяна Іванцова, директор з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group. Слухачів познайомили з позиціонуванням бренду Маренго, реформуванням портфеля ігристого, формуванням комунікаційної платформи та стратегії просування, а також результатами розвитку портфеля 2021-2024 років.
16 квітня відбувся вебінар «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій» Спікери – експерти міжнародного дослідницького холдингу 4Service – Анна Падалка, канд. соц. наук, керівник відділу соціологічних досліджень та Марина Мостова, керівник відділу якісних досліджень. На вебінарі визначили, як працювати з якісними методами дослідження у соціальних і маркетингових проєктах – від брифу клієнта до презентації результатів.
23 квітня проведено вебінар «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати вашу подію». Спікер – Влада Миколюк, засновниця PR-агенції PRoector. Дізналися, як привернути увагу національних та міжнародних ЗМІ, щоб подія отримала широкий медійний резонанс.
14 травня відбувся воркшоп «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів». Спікер – Олексій Делюков, CEO Research.ua. На воркшопі, на прикладі реального кейса, розібрано всі етапи UX-дослідження: від визначення цілей і завдань до аналізу результатів і розроблення рекомендацій для поліпшення продукту.
21 травня проведено вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce». Спікер – Оксана Вобяченко, Chief Marketing Officer, омніканальна CDP eSputnik. На вебінарі дізналися, як не зливати бюджет і все про матрицю маркетингових каналів для e-сommerce.
Весняний цикл лекцій об’єднав професіоналів сфери маркетингу, викладачів і здобувачів вищої освіти, які прагнуть отримати актуальні знання та практичний досвід. Участь у таких заходах дає можливість бажаючим почути експертну думку та задати питання спікерам, також сприяє професійному розвитку і дозволяє підвищити якість підготовки майбутніх фахівців з маркетингу інтегрувавши новітні знання в освітній процес.