Бінарна лекція в рамках програми академічної мобільності

  • Дата публікації: 09.05.2025

07 травня 2025 року в рамках реалізації програми внутрішньої академічної мобільності здобувачів вищої освіти відбулася бінарна лекція на тему «Маркетингові комунікації» для здобувачів вищої освіти ІІ курсу ОП Маркетинг. Організаторами та спікерами виступили гаранти освітніх програм Маркетинг першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Олена Гарматюк (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини) та Олеся Гаврилець (Мукачівський державний університет).

Захід розпочався із вступного слова завідувача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Світлани Подзігун, яка наголосила на важливості співпраці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини із закладами-партнерами з метою розширення освітніх можливостей, інтелектуального зростання та формування нових компетентностей здобувачів вищої освіти.

Під час лекції спікер Олена Гарматюк розкрила питання сутності поняття маркетингових комунікацій, структуру маркетингових комунікацій та акцентувала увагу на основних адресатах маркетингової політики комунікацій. Також лекторка надала здобувачам рекомендації щодо використання маркетингових комунікацій в залежності від виду продукції, стадії його життєвого циклу, виду ринку, особливості споживачів.

У ході зустрічі гостьовий лектор Олеся Гаврилець охарактеризувала та всебічно розглянула такі інструменти маркетингових комунікацій, як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання; мерчендайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; паблік рілейшнз.

Лекція була цікавою для всіх студентів-маркетологів, особливо для тих, хто вивчає у цьому семестрі дисципліну «Маркетинг» та дала можливість розширити знання здобувачів у сфері маркетингу та опанувати практичні навички використання маркетингових комунікацій у діяльності підприємств.

Міні галерея


Червень
Серпень