Участь в онлайн конференції «AI Marketing Day 2025»

  • Дата публікації: 11.04.2025

10 квітня 2025 року гаранти освітніх програм «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня Олена Гарматюк і другого (магістерського) рівня Наталія Пачева, а також викладачі та здобувачі вищої освіти Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти взяли участь в онлайн конференції «AI Marketing Day 2025».
Представники сфери маркетингу, компаній, власники бізнесу ділилися власними рішення в створенні нових точок зростання українського бізнесу та маркетингу. Спікери розповіли як AI змінює digital-маркетинг у 2025 році, які AI-інструменти допомагають економити час та гроші, як AI-тренди змінять ринок у найближчі роки.
Фахівці поділилися успішними кейсами використання AI у сферах SEO, PPC, SMM і контент-маркетингу. Учасники заходу отримали практичні фішки та лайфхаки з автоматизації процесів, персоналізації контенту та масштабування бізнесу за допомогою технологій штучного інтелекту. Серед спікерів конференції були: Ірина Шинкаренко з темою «Використання ШІ в креативі»; Ельвіра Романенко – «Дизайн без обмежень: від стокових зображень до унікальних візуалів»; Сергій Бориславський – «AI в Vodafone: зростання та оптимізації»; Олег Білозор – «Як Reply.io виростили ТікТок з AI-аватаром з 0 до 250К підписників за рік»; Олексій Попов – «Серфінг на хвилі AI». Щиро дякуємо Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts за організацію та проведення такого важливого заходу! Конференція стала цінним джерелом практичних знань і натхнення для здобувачів вищої освіти та викладачів. Отримана інформація дозволить ефективніше інтегрувати новітні AI-інструменти у професійну діяльність, удосконалити навички цифрового маркетингу та бути конкурентоспроможними на ринку праці. Це був цікавий та корисний захід, участь у якому допомогла студентам сформувати фахові компетенції, передбачені дисциплінами «Маркетинг», «Діджитал-маркетинг», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинг інновацій», «Маркетинговий менеджмент», а також посприяв професійній підготовці здобувачів та інтеграції інноваційних технологій у маркетингові стратегії.

 

Міні галерея


Квітень
Червень