ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ НА ЄВІ/ЄВВ ДЛЯ ВСТУПУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ, ДОКТОРА МИСТЕЦТВА У 2025 РОЦІ

  • Дата публікації: 23.04.2025

У 2025 році вступ на основі здобутого ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) для здобуття ступеня доктора філософії, доктора мистецтва передбачає складання єдиного вступного іспиту (далі – ЄВІ) та єдиного вступного випробування з методології наукових досліджень (далі – ЄВВ) для вступу на магістерські освітні програми.

Обов’язковою умовою складання ЄВІ та ЄВВ є реєстрація вступника.

Реєстрація для складання ЄВІ та ЄВВ триватиме:

Основна сесія – з 2 до 23 травня;

Додаткова сесія – з 16 до 17 червня (для участі в додатковій сесії зможуть зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).

Приймальна комісія УДПУ імені Павла Тичини здійснює реєстрацію як очно (за умови особистої присутності вступника), так і дистанційно (дистанційна реєстрація).

Перелік документів, необхідних для реєстрації:

Очно Дистанційно

(подаються сканкопії (фотокопії) документів)

1.   документ, що посвідчує особу;

1.  заява-анкета для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом *;

2.   фото 3х4 (у паперовій або електронній формі у форматі jpg. або png. не більше 1 мб.); 2.  документ, що посвідчує особу;
3.   облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків); 3.  фото 3х4 (у паперовій або електронній формі у форматі jpg. або png. не більше 1 мб.);
4.   документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання у минулих роках); 4.  облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
5.   медичний висновок за формою 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження ЄВІ); 5.  документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання у минулих роках);
6.   довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання у поточному році у вищих військових навчальних закладах (закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання); 6.  медичний висновок за формою 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження ЄВІ);
7.   документ, що підтверджує зміну ПІБ (за потреби) 7.  довідка, щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
  8.  документ, що підтверджує зміну ПІБ (за потреби)

У процесі формування екзаменаційного листка до Програми вносять такі дані:

  • номер(и) телефону(ів) вступника;
  • іноземна мова, з якої вступник бажає складати ЄВІ (англійська, або німецька, або французька, або іспанська) (для вступників, які підтвердили бажання складати ЄВІ та не зареєстровані у 2025 році для складання ЄВІ для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти);
  • інформація про населений(і) пункт(и), у якому(их) (або в передмісті якого(их)) вступник бажає пройти вступні випробування.

Вступникам, які в 2025 році під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на навчання для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва та під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти двічі зареєструвалися для участі в ЄВІ (в основній та/або додатковій сесіях), Український центр скасовує одну з реєстрацій для участі в ЄВІ.

Вступник/вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію упродовж часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації учаснику/учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його/її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.

Якщо в процесі перереєстрації вступник/вступниця бажає змінити персональні дані – він/вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.

Вступники, у разі дистанційної реєстрації, сканкопії (фотокопії) документів повинні надіслати на електронну адресу vstup@udpu.edu.ua

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник (-иця) зазначив(-ла) про таку необхідність у заяві-анкеті.

Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.

Для кожного вступника, якому оформлено екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до аспірантури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.

Якщо вступник / вступниця через певні причини не зможе взяти участі у вступному(их) випробуванні(ях) – він / вона має не пізніше ніж за три тижні до проведення основної сесії відповідного вступного випробування надіслати поштовим зв’язком (або нарочним) до відповідного регіонального центру раніше отриманий екзаменаційний листок і заяву про скасування реєстрації, засвідчену особистим підписом.

Приймальна комісія відмовляє вступнику в реєстрації у разі:

1) надання вступником недостовірної інформації або надання в процесі дистанційної реєстрації неповної інформації, потрібної для здійснення реєстрації;

2) подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права брати участі у конкурсному відборі для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва;

3) відсутності на анкеті, надісланій вступником під час дистанційної реєстрації, його кваліфікованого електронного підпису.

*Як отримати кваліфікований електронний підпис?

Телефони для консультації:

096-033-96-33 – Світлана

093-938-08-20 – Валерія

098-749-66-09 – Вікторія

Адреса приймальної комісії: вул. Садова, 2 каб. 208

e-mail: vstup@udpu.edu.ua

Квітень
Червень