У 2025 році вступ на основі здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) для здобуття ступеня магістра передбачає складання єдиного вступного іспиту (далі – ЄВІ) та єдиного фахового вступного випробування (далі – ЄФВВ) для вступу на магістерські освітні програми (окрім спеціальності Е2 Екологія).
Обов’язковою умовою складання ЄВІ та ЄФВВ є реєстрація вступника.
Реєстрація для складання ЄВІ та ЄФВВ триватиме:
Основна сесія – з 2 до 23 травня;
Додаткова сесія – з 16 до 17 червня (для участі в додатковій сесії зможуть зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).
Приймальна комісія УДПУ імені Павла Тичини здійснює реєстрацію як очно (за умови особистої присутності вступника), так і дистанційно (дистанційна реєстрація).
Перелік документів, необхідних для реєстрації:
Очно | Дистанційно
(подаються сканкопії (фотокопії) документів) |
1. документ, що посвідчує особу; |
1. заява-анкета для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом *; |
2. фото 3х4 (у паперовій або електронній формі у форматі jpg. або png. не більше 1 мб.); | 2. документ, що посвідчує особу; |
3. облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків); | 3. фото 3х4 (у паперовій або електронній формі у форматі jpg. або png. не більше 1 мб.); |
4. документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання у минулих роках); | 4. облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків); |
5. медичний висновок за формою 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження ЄВІ); | 5. документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання у минулих роках); |
6. довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання у поточному році у вищих військових навчальних закладах (закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання); | 6. медичний висновок за формою 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження ЄВІ); |
7. документ, що підтверджує зміну ПІБ (за потреби) | 7. довідка, щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти); |
8. документ, що підтверджує зміну ПІБ (за потреби) |
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні вступники мають указати:
Наголошуємо, що за кордоном діють обмеження щодо кількості учасників, які можуть проходити випробування. У разі вичерпання доступних місць у певному населеному пункті певної країни він стане недоступним для вибору.
Звертаємо увагу! Додаткову сесію вступних випробувань до магістратури буде організовано лише на території України.
Вступник/вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію упродовж часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації учаснику/учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його/її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник/вступниця бажає змінити персональні дані – він/вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.
Вступники, у разі дистанційної реєстрації, сканкопії (фотокопії) документів повинні надіслати на електронну адресу vstup@udpu.edu.ua
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник (-иця) зазначив(-ла) про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.
Для зареєстрованих учасників/учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Якщо вступник / вступниця через певні причини не зможе взяти участі у вступному(их) випробуванні(ях) – він / вона має не пізніше ніж за три тижні до проведення основної сесії відповідного вступного випробування надіслати поштовим зв’язком (або нарочним) до відповідного регіонального центру раніше отриманий екзаменаційний листок і заяву про скасування реєстрації, засвідчену особистим підписом.
Приймальна комісія може відмовити вступнику в реєстрації у разі:
Для вступу за ОС Магістр на спеціальності Е2 Екологія потрібно скласти ЄВІ та фахове вступне випробування на базі університеті.
*Як отримати кваліфікований електронний підпис?
Телефони для консультації:
096-033-96-33 – Світлана
093-938-08-20 – Валерія
098-749-66-09 – Вікторія
Адреса приймальної комісії: вул. Садова, 2 каб. 208
e-mail: vstup@udpu.edu.ua