23 квітня 2025 року в Навчально-науковому інституті економіки та бізнес-освіти відбулася інформаційна зустріч для здобувачів ступеня доктора філософії з питань академічної мобільності в межах інтеграції до Європейського освітнього простору. Мета заходу – ознайомлення здобувачів третього рівня вищої освіти з можливостями участі у програмах міжнародної мобільності, зокрема Erasmus+, DAAD, Horizon Europe та іншими стипендійними ініціативами, що відкривають нові перспективи для досліджень, стажування й розширення професійного досвіду.
Під час зустрічі начальниця відділу міжнародних зв’язків Катерина Ільніцька ознайомила присутніх зі специфікою академічної мобільності для здобувачів освітньо-наукового ступеня доктора філософії. Присутні отримали практичні рекомендації щодо пошуку грантових можливостей, зокрема через ресурси Scholarships Corner, Opportunities Circle, OpportunitiEPedia та ін.; підготовки мотиваційних листів; вибору приймаючих закладів; оформлення документів та особливостей конкурсного відбору. Спікерка детально окреслила можливості, які надають авторитетні міжнародні організації – British Council, DAAD, Fulbright, Visegrad+ Grants, House of Europe. Увагу присутніх акцентовано на широких можливостях участі у програмах Erasmus+: як учасників курсів, модулів, конференцій, молодих дослідників, координаторів або виконавців наукових проєктів. Окремо розглянуто проєкт Європейської комісії «MSCAdvocacy», що надає підтримку як окремим дослідникам, так і науковим установам у межах програми Horizon Europe, сприяючи розвитку міжнародної співпраці. Також представлено успішні кейси академічної мобільності від здобувачів вищої освіти.
Організатори наголосили, що участь у міжнародних програмах не лише сприяє науковому розвитку, а й підвищує конкурентоспроможність молодих дослідників на глобальному ринку праці, формуючи нове покоління лідерів змін у сфері економіки, бізнесу та освіти.
Зустріч пройшла у форматі відкритого діалогу, де кожен міг поставити запитання й отримати персоналізовану консультацію. Захід засвідчив високий інтерес молодих науковців до міжнародної академічної мобільності як одного з ключових елементів сучасної освітньої траєкторії.