НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ

  • Дата публікації: 13.12.2024

Якість опанування освітніх програм залежить від багатьох чинників, серед яких – системне навчання через дослідження та розвиток дослідницьких здібностей здобувачів вищої освіти.

Наукові дослідження й організація наукової діяльності на кафедрі економіки та соціально-поведінкових наук здійснюється за принципами інноваційної освіти, що ґрунтується на технології «навчання через дослідження», яка є каталізатором освітньої діяльності в сучасному університеті.

Цілі, що визначені в освітньо-професійних програмах першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальностей 051 Економіка, 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, 075 Маркетинг, 073 Менеджмент, 071 Облік і оподаткування, 242 Туризм і рекреація, 241 Готельно-ресторанна справа передбачають формування нової генерації конкурентноспроможних фахівців, здатних вирішувати завдання дослідницького та інноваційного характеру, розробки власних наукових досліджень, проведення теоретичних і експериментальних досліджень. Досягненню цих цілей сприяє освітня компонента «Основи наукових досліджень», викладання якої забезпечує кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та соціально-поведінкових наук Ганна Чирва.

  Реалізуючи студентоцентрований підхід та технологію «навчання через дослідження» здобувачі вищої освіти у рамках конференції із захисту індивідуальних науково-дослідних завдань, що відбулася 13 грудня 2024 року, представили свої наукові проєкти у формі тез, статей, рефератів, лепбуків тощо.

Під час захисту наукових проєктів здобувачі продемонстрували: навички дослідницької діяльності; здатність до дослідницького мислення; виявили особисту дослідницьку позицію; здатність до пошукової діяльності; здатність вирішувати складні завдання і проблеми у процесі проведення досліджень та здійснення інновацій; здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем; здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати дослідження з елементами наукової новизни та практичної значущості; здатність обирати і застосувати методи наукового дослідження; здатність критично мислити та навички самостійної роботи; належне дотримання стандартів оформлення списку літератури; належний рівень наукової чесності в академічному середовищі.

Захід пройшов у дружній та доброзичливій атмосфері, був цікавим та змістовним, а набуті знання та вміння стануть корисними для його учасників.

Міні галерея


Позначки:
Лютий