14 листопада 2024 року відбувся науково-практичний семінар «Ефективне управління глобальними комунікаціями», ініціатором якого стала кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. Учасниками семінару стали здобувачі вищої освіти ступенів бакалавра, магістра та доктора філософії, а також науково-педагогічні працівники кафедр ННІЕБО.
Програма семінару була дуже насиченою і включала питання впливу глобалізації на комунікаційні процеси та ролі соціальних мереж у налагодженні інформаційних зв’язків.
Зокрема, запрошений спікер Наталія Пономаренко, доктор філософії, ст. викладач кафедри журналістики та філології, заступник декана з методичної роботи факультету іноземної філології та соціальних комунікацій Сумського державного університету, медіатренерка, розповіла про феномен соціальних мереж та їхній вплив на повсякденне життя українців, а також наголосила на обов’язковій державній регуляції інформаційного простору та підвищенні медіаграмотності населення.
Менеджер проєктів з розробки програмного забезпечення в компанії «Digis» Олеся Караман ознайомила учасників семінару із Agile-менеджментом, акцентувала увагу на інструментах ефективної комунікації в Agile-командах, а також поділилася кращими практиками для побудови ефективної комунікації в Agile-проєктах.
Станіслав Омельчук, директор із виробництва, а також Юлія Онищук, фахівець з адаптації персоналу, які представляли ТОВ «Уманьпиво», розповіли про комунікації як джерело формування конкурентних переваг, наголосивши, що саме ефективна комунікація є двигуном розвитку підприємства, яке вони представляли. Спікери проаналізували внутрішнє середовище комунікації ТОВ «Уманьпиво», а також перелічили фактори, які сприяють налагодженню ефективних зовнішніх комунікаційних зв’язків.
Головний СММ спеціаліст бренду VIART (Україна-Польща-ОАЕ) Катерина Гулковська зауважила, що для просування товару чи послуги обов’язковим є постійний комунікаційний зв’язок та підтримка клієнта. Спікер надала практичні рекомендації щодо просування в соціальних мережах особистого та комерційного бренду.
Щиро дякуємо спікерам та всім учасникам семінару і сподіваємося на подальшу співпрацю та зустрічі на наступних подіях!