Важливою ланкою освітнього процесу в Інституті економіки та бізнес-освіти є організація студентської науково-дослідної діяльності. Залучення студентської молоді до науки здійснюється завдяки активній діяльності Студентського наукового товариства, члени якого беруть участь у різноманітних наукових заходах, олімпіадах, конкурсах наукових робіт.
Творчий науковий потенціал студентів, залучених до науково-дослідної роботи, формують студентські наукові гуртки та проблемні групи. У 2023/2024 навчальному році за напрямами наукової діяльності кафедр в інституті функціонувало 6 наукових гуртків та 14 проблемних груп, які об’єднали 156 здобувачів вищої освіти.
В 2023/2024 навчальному році за результатами участі студентів- гуртківців у науково-практичних конференціях різного рівня було опубліковано 70 тез доповідей, підготовлено 16 наукових робіт для участі у Всеукраїнських та міжнародних конкурсах, 7 з яких відзначені дипломами переможців. Зокрема, студенти Матушко Анна та Кроватко Дмитро – дипломами ІІ ступеня, а Гнилозубенко Дмитро та Кирилюк Олексій – дипломами ІІІ ступеня V Міжнародного конкурсу студентських науково-дослідних робіт з економіки (Комратський державний університет, Республіка Молдова); Самборська Валерія – дипломом ІІІ ступеня на Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science», який проводився на базі Одеського національного технологічного університету, Бричук Юлія – дипломом ІІ ступеня та Попик Артем – дипломом ІІІ ступеня Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського). Софія Бруньковська дипломом ІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії. Кирилюк Олексій здобув перемогу та посів 3 місце у Міжнародній освітньо-практичній олімпіаді з туризму, що проводилася Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка».
Під керівництвом науково-педагогічних працівників в інституті створюються умови для творчого зростання майбутніх фахівців, формування загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок здобувачів вищої освіти.
Організація науково-дослідної роботи студентів є важливим чинником підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, насамперед тому, що вона забезпечує індивідуалізацію навчання, дозволяє здійснювати особистісно-орієнтоване навчання, розширює спектр умінь і навичок студентів.