В межах святкування Дня маркетолога 25 жовтня 2024 року кафедрою маркетингу, менеджменту та управління бізнесом ННІ економіки та бізнес-освіти було організовано науково-практичний семінар «Стратегії цифрової комунікації малого та середнього бізнесу під час війни: український досвід».
Програма семінару була насиченою і проходила під модеруванням старшого викладача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Олени Гарматюк.
Спікер семінару Артем Савенко, директор Уманської філії Черкаського обласного центру зайнятості, виступив з актуальним питанням використання грантових програм для малого та середнього бізнесу в умовах воєнного стану, акцентувавши увагу на тих програмах, які активно підтримуються державою.
Продовжила тему грантів Аліна Майданнюк, директор дитячого центру розвитку та грант-менеджер, презентувавши власні вдалі кейси отримання грантів, для реалізації ініціатив активної молоді.
Марія Городько, менеджер по PR ТОВ «Євродім», поділилася лайфхаками використання цифрових платформ у підприємницькій діяльності.
З заключним словом до присутніх звернулася завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Світлана Подзігун, яка висловила слова вдячності Збройним силам України за кожен новий день, за можливість активного обміну досвідом, ідеями та новаторськими підходами використання цифрових комунікацій.
Щиро дякуємо спікерам та учасникам семінару за цікавий, високоякісний, продуктивний, насичений захід.