УЧАСТЬ В ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ «БАЛАНС КРЕАТИВУ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ: ЧИМ НАСПРАВДІ ЗАЙМАЄТЬСЯ МАРКЕТИНГ-ДИРЕКТОР?»

  • Дата публікації: 11.06.2024

04 червня 2024 р. здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг  ННІ економіки та бізнес-освіти разом з доцентом кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Тетяною Корнієнко, взяли участь в онлайн-семінарі «Баланс креативу та ефективності: чим насправді займається маркетинг-директор?».

Спікер Марія Назаренко, досвідчена фахівчиня з маркетингу та кураторка курсу «Директор з маркетингу», поділилася порадами щодо того, як забезпечити гармонійний баланс між креативністю та ефективністю маркетингових стратегій.

На семінарі були висвітленні такі питання:

  • як визначити пріоритетність та розподілити ресурси для досягнення максимального ефекту в умовах обмеженого бюджету;
  • як досягти синергії між рекламними інноваціями, що привертають увагу, та стратегіями, що гарантують окупність витрат;
  • ключові принципи успішного балансу.

Учасники заходу отримали корисну інформацію про інструменти, методи для вимірювання та оцінки ефективності маркетингових кампаній та стратегій, практичні поради щодо ефективного управління маркетинговим бюджетом та оптимізації витрат.

Висловлюємо щиру подяку пані Марії за проведення такого цікавого, актуального та важливого заходу!

 

Міні галерея


Листопад