15 березня відбулася всеукраїнська онлайн-лекція для студентів інтерактивного курсу «Створення та розвиток IT-продуктів», що розроблений IT-компанією Genesis, ГО «Освітня фундація продуктового IT» та студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Міністерства цифрової трансформації та МОН України, активними слухачами якої стали здобувачі вищої освіти, що навчаються за освітньо-професійними програмами: «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» НН Інституту економіки та бізнес-освіти.
Експертами та спікерами онлайн-лекції виступили фахівці із провідних IT-компаній Олексій Ніщик та Андрій Сідляренко, які надали корисні рекомендації щодо використання продуктового менеджменту в ІТ-компаніях. Під час лекції студенти ознайомилися з основними поняттями та інструментами продуктового менеджменту в ІТ, такі як розробка продуктової стратегії, маркетингове дослідження, аналіз конкурентів, управління продуктом та його життєвим циклом, а також розробкою продуктового беклогу та релізного плану.
З метою реалізації освітнього курсу «Створення та розвиток IT-продуктів» для здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Максим Барвінок упродовж 13-24 лютого пройшов онлайн-стажування та отримав дозвіл на використання матеріалів курсу, а також сертифікат про підвищення кваліфікації.
Контент курсу має на меті розвинути у здобувачів вищої освіти знання з підприємництва і продакт-менеджменту, а також сформувати компетенції для перших кроків у продуктовій IT-компанії або запуску власного продуктового IT-бізнесу. Впровадження в освітню систему університету зазначеного курсу дозволить інтенсифікувати освітнє середовище за рахунок інтеграції академічної та прикладної освіти, що буде реалізовуватися через застосування інтерактивних методів навчання, ознайомлення здобувачів зі специфікою бізнесу у найбільш динамічній ІТ-сфері та задіяння адаптованого ресурсу неформальної освіти.