Маркетинг інновацій у сфері рітейлу

  • Дата публікації: 14.09.2021

У маркетингу роздрібної торгівлі (рітейлу) все більшого значення набуває впровадження інноваційних рітейл-технологій з використанням персональних компʼютерів, мережі Інтернет і смартфонів. Це пов’язано із загостренням конкурентної боротьби між основними гравцями ринку роздрібної торгівлі (рітейлерами) та наслідками пандемії COVID-19. Для того, щоб рітейлер мав успіх на ринку роздрібної торгівлі, його маркетингові рітейл-технології повинні бути конкурентоспроможними. При цьому інновації маркетингу в рітейлі мають свою специфіку. Саме тому доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Наталія Білошкурська провела лекцію на тему «Маркетинг інновацій у сфері рітейлу». Студенти були ознайомлені з сучасними інноваційними рітейл-технологіями в маркетингу, зокрема: онлайн-шопінгом, мобільним шопінгом, сервісами безконтактних платежів, магазинами у віртуальній реальності, магазинами без кас і продавців.

У ході заняття майбутні фахівці з маркетингу дізналися, що серед рітейлерів, які інтенсивно впроваджують інноваційні маркетингові рітейл-технології, засновані на ІТ, найбільший потенціал до зростання у Європі має американська компанії “Amazon”, відповідно, в Україні – “Rozetka.ua” та «Цитрус». Отже, впровадження цифрових технологій у маркетинг є безповоротним етапом в розвитку сучасних компаній.

Міні галерея


Липень
Вересень