Науково-практичний семінар викладачів кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

  • Дата публікації: 28.10.2018

25 жовтня в Навчально-науковому інституті економіки та бізнес-освіти відбувся науково-практичний семінар на тему: «Маркетинг в системі управління підприємством».

Захід розпочав Олександр Богашко, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, який наголосив, що в умовах незбалансованого ринкового середовища, частої зміни вподобань споживачів та нестабільності попиту на продукцію у підприємства на перший план виходить маркетингова діяльність, яку часто вважають панацеєю від багатьох проблем.

З доповіддю «Ринок маркетингових досліджень в Україні: стан та перспективи розвитку» виступила Інна Король, доцент цієї ж кафедри, яка акцентувала увагу аудиторії на тому, що вихідним елементом діяльності підприємства як сфери промисловості, так і сфери послуг є маркетингові дослідження. Доповідачка відзначила, що на сьогодні, компанії, які займаються цією діяльністю, є досить прибутковими. Так, за даними Української асоціації з маркетингу, у 2017 р. ринок маркетингових досліджень показав 14,6% росту у гривневому еквіваленті.

Дмитро Сушинський, керівник відділу маркетингу ПрАТ «Уманьпиво» виступив з темою: «Реалізація сучасної концепції маркетингового управління на прикладі пивоварні «Уманьпиво». Питання, що виникли після виступу в аудиторії стосувалися стратегії розвитку «Уманьпиво» та тих акцентів, на яких підприємство зосередить свою увагу в майбутньому.

«Особливості використання маркетингових комунікацій в сфері послуг на прикладі ТА (туристичної агенції) «Поїхали з нами»  ̶  такою була тема доповіді Лани Діденко, керівника регіонального офісу ТА «Поїхали з нами». Гостя семінару відкрила секрети маркетингової діяльності своєї компанії та розкрила ключові складові успіху, адже саме її туристична агенція входить в ТОП-5 регіональних офісів України.

Світлана Запорожець, керівник рекламно-виробничого агентства «Мандарин» виступила з темою: «Маркетинг: з чого почати, скільки витрачати». Вона надихнула студентів до навчання та роботи в сфері маркетингу.

Олена Гарматюк, викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, підняла надзвичайно важливу тему: «Малобюджетний маркетинг для тих, хто не хоче витрачати». Доповідачка окреслила основні інструменти, які дають можливість підприємствам різних сфер діяльності  досягати маркетингових цілей, витрачаючи для цього мінімум коштів.

За результатами семінару стало зрозуміло, що маркетинг – це не лише невід’ємна складова діяльності будь-якого успішного підприємства, а справжній двигун бізнесу, правильна робота якого дозволяє компанії зайняти свою нішу на ринку та отримувати стабільні прибутки в довгостроковій перспективі.

Міні галерея


Березень
Травень