Відбувся воркшоп для студентів спеціальності «Маркетинг»

  • Дата публікації: 11.09.2018

З метою розвитку творчої ініціативи студентів та розвитку майбутніх фахівців у сфері маркетингу 10 вересня 2018 pоку викладачем кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Оленою Гарматюк, було організовано воркшоп. Воркшоп ‒ це майстерня, де професіонал ділиться своєю думкою і досвідом, ініціює процес обміну думками за допомогою залучення учасників в обговоренні проблематики.

Захід розпочала завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Світлана Подзігун, яка відзначила, що робота маркетолога дуже багатогранна і цікава. Адже крім складної і кропіткої аналітичної частини, маркетолог отримує масу адреналіну і можливостей проявити свої творчі здібності.

Для проведення заходу був запрошений керівник відділу маркетингу ПрАТ «Уманьпиво» Дмирто Сушинський, який розповів про свій професійний шлях та перспективи розвитку маркетингу в сучасному українському бізнесі. З огляду на свій практичний досвід, він зазначив, що ринок відчуває потребу у висококваліфікованих фахівцях з маркетингу. Також, дав декілька порад як побудувати успішну кар’єру у сфері маркетингу та поділився кейсами з власного досвіду. Аудиторія була переповнена новими ідеями, жвавими дискусіями та виокремлювалася дружньою атмосферою.

Для студентів-маркетологів, було корисно поспілкуватися з професіоналом у сфері маркетингової діяльності. Отримані знання можна практично застосовувати на заняттях з маркетингу, тож ми висловлюємо щиру вдячність  керівництву ПрАТ «Уманьпиво» і Дмитру Сушинському особисто, за ініціативу та сприяння набуттю практичних знань із фахових дисциплін.

Міні галерея


Жовтень
Грудень