Науково-дослідна робота студентів – один з найважливіших засобів підвищення якості підготовки фахівців у закладі вищої освіти, що повністю реалізується в діяльності студентських наукових гуртків кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом. У зв’язку з цим, за ініціативи студентів та підтримки викладачів кафедри 16 травня 2018 року відбулося спільне засідання гуртків „Менеджмент організації” (керівник – доцент Богашко Олександр) та „Сучасний маркетинг: розвиток, проблеми, перспективи” (керівники – доцент Король Інна, викладач Гарматюк Олена).
Захід приурочено до святкування «Днів науки – 2018». Мета засідання – обговорення теоретичних питань і практичних рекомендацій стосовно розвитку маркетингу та підвищення ефективності менеджменту в Україні. Під час засідання було заслухано доповіді студентів:
Студенти виявили високий рівень зацікавленості питаннями сучасного менеджменту та маркетинговою діяльністю в Україні, що підтвердилось активним обговоренням тематики засідання.
Сподіваємося, що спільне засідання наукових гуртків стане одним із заходів на шляху подальших наукових відкриттів і сприятиме конструктивному обміну досвідом й сучасними ідеями в студентському колективі.