Засідання круглого столу на тему: «Інтернет маркетинг у Швеції: приклад для наслідування в Україні»

  • Дата публікації: 06.04.2018

3 квітня 2018 року в Навчально-науковому інституті економіки та бізнес-освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулося засідання круглого столу на тему: «Інтернет маркетинг у Швеції: приклад для наслідування в Україні».

До участі у заході долучилися провідний спеціаліст у сфері маркетингу з досвідом роботи в міжнародних компаніях Алла Андерссон (м. Лінчепінг, Швеція), викладачі та студенти інституту.

Під час засідання обговорювались концептуальні питання щодо визначення ролі та функцій фахівця з маркетингу в процесі використання соціальних медіа та запозичення практичного досвіду роботи у сфері Інтернет маркетингу.

Алла Андерссон акцентувала увагу, що Інтернет дає змогу інтенсифікувати процес обслуговування клієнтів і без зайвих затрат часу надавати необхідний сервіс щохвилини. Така позиція знайшла відповідну підтримку серед учасників зазначеного заходу.

За результатами роботи круглого столу встановлено, що Інтернет стає основним каналом комунікацій зі споживачем, а Інтернет маркетинг – основним інструментом розвитку споживчого ринку.

   

Міні галерея


Лютий
Квітень