В сучасних умовах неможливо уявити успішне комерційне підприємство, яке б розвивалося без застосування маркетингових принципів, інструментів, концепцій у своїй діяльності. Адже, щоб задовольнити індивідуальний попит у всьому його кількісно-якісному різноманітті, необхідно бути талановитим, професійно освіченим спеціалістом.
Студенти спеціальності «Маркетинг» мали можливість спробувати себе у ролі дослідників. У цьому їм допомогли викладачі кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом.
Так, 24 жовтня викладачем Тетяною Ящук було організовано круглий стіл на тему: «Основні категорії теорії маркетингу». Участь в ньому взяли студенти 2 курсу. Як справжні науковці, вони готували презентації та доповіді для того, щоб гідно представити результати своїх розумових пошуків.
На міні-конференції «Маркетингові дослідження: сутність, стан та перспективи розвитку», організованій викладачем Оленою Гарматюк, студенти 2 та 3 курсів взяли участь в науковій дискусії, активно відповідали на запитання своїх колег, висловлювали припущення, а потім знаходили підтвердження у матеріалах представлених на слайдах.
Переконані в тому, що участь студентів у цих та інших заходах стане ще одним важливим кроком на шляху до формування висококласного спеціаліста, затребуваного на ринку праці.