Завершення освітнього проекту Школи юного маркетолога

  • Дата публікації: 26.04.2017

Офіційне завершення освітнього проекту Школи юного маркетолога, який здійснювався за ініціативи кафедри маркетингу та управління бізнесом, відбулось 20 квітня 2017 року на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти.

На засідання учасників школи, яке провела кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом  Інна Король були винесені такі питання: «Що таке бренд-маркетинг?», «Які існують бренди?», «Історія розвитку світових брендів?», «Хто ж такий бренд-маркетолог?».

Учасники мали можливість дізнатись таємниці успіху багатьох світових брендів, виявили неабиякі знання щодо особливостей бренд-маркетингу та  спробували себе у ролі бренд-маркетолога.

На завершальному засіданні Школи юного маркетолога організатори, викладачі та учасники підвели підсумки насиченого курсу теоретичних та практичних знань, який розпочався 16 березня 2017 року.

Учасники Школи юного маркетолога мали змогу взяти участь у 7 спеціалізованих тренінгах, ділових іграх, семінарах, освоїли основи сучасних професій, а також ознайомились із особливостями навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

Випускників проекту привітала заступник директора інституту з навчальної роботи Наталія Пачева, яка вручила їм сертифікати про успішне завершення проекту, значки юного маркетолога та інші пам’ятні подарунки.

Наприкінці засідання учасники Школи юного маркетолога висловили подяку організаторам проекту за можливість отримання нових знань та навичок, за цікавий творчий підхід до вибору омріяної професії.

На такій оптимістичній ноті відбулось офіційне завершення Школи юного маркетолога, яка стала не тільки вдалим проектом, а й можливістю відкрити нові горизонти для всіх бажаючих у цікавому та захоплюючому світі сучасних професій.

Міні галерея


Березень
Травень