Шановні студенти ННІ економіки та бізнес-освіти!
Українська асоціація маркетингу, компанія Kantar TNS та ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» оголошують Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка».
Конкурс має на меті підтримати креативну молодь, забезпечити створення дієвої платформи з обміну досвідом та перспективними методиками формування професійних компетенцій у студентів, адаптувати освітній процес до сучасних вимог ринку праці в умовах глобалізації.
Конкурсні роботи приймаються до 15 березня 2017 року за електронною адресою .
Оцінка конкурсних робіт проводитиметься у два етапи.
На першому етапі роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, вводяться до короткого списку.
На другому етапі оцінку робіт, які ввійшли до короткого списку, організатори проведуть до 1 травня 2017 року.
Нагородження учасників відбудеться на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 26 травня 2017 року.
За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.
Найкращі конкурсні роботи отримають наступні нагороди:
Детальну інформацію про конкурс можна дізнатись на сайті: http://uam.in.ua/ukr/projects/new-people/, а також, звернувшись безпосередньо до доцента кафедри маркетингу та управління бізнесом Білошкурської Н. В.