Майстер-клас з правил сервірування столу

  • Дата публікації: 02.10.2016

Викладачі кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи впродовж усього навчального року проводить семінари, майстер-класи та тренінги по формуванню та вдосконаленню професійних компетенцій студентів. Головна мета заходів – занурити студентів у їхню майбутню професію, познайомити з особливостями сфери готельно-ресторанного бізнесу, можливостями кар’єрного росту.Важливим елементом проведення будь-якого прийому є дотримання відповідних правил в процесі сервірування столу. Так, 28 вересня 2016 року під керівництвом викладача кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи Замотайло О.Є. було проведено майстер-клас із сервісного обслуговування підприємств ресторанного господарства. Це дозволило закріпити теоретичні знання студентів, з питань сервірування столу.Попереднє сервірування стола може бути різним і залежати від характеру об­слуговування (сніданок, обід, вечеря, обслуговування бенкету).

Керуючись основними правилами, офіціанти можуть творчо підходити до сер­вірування стола. При цьому слід пам’ятати про тематичну і естетичну спрямо­ваність підприємства, національні особливості, потребу створення комфортних умов для відвідувачів.На майстер-класі студенти мали змогу докладніше познайомитися та удосконалити свої знання про основні вимоги щодо сервірування столу, техніку сервірування, види та способи сервіровок, загальні правила накривання стола скатертиною, сервірування стола тарілками, приборами, скляним і кришталевим посудом для напоїв, правила подачі серветок.

Проведення таких заходів дає можливість студентам отримати додаткові знання, закріпити їх практичними навичками, а в майбутньому краще адаптуватися до роботи.

Міні галерея


Лютий
Квітень