Сонячна Туреччина знову привітно зустріла уманських студентів

  • Дата публікації: 08.05.2015

Завдяки спільним зусиллям керівництва університету та регіонального директора комнанії «KILIT GLOBAL» в Туреччині троє студентів (Мазур Богдан, Довгошея Анна та Соколюк Христина) отримали змогу пройти 5-ти місячне стажування в Туреччині. Тут їм доведеться пізнати функціонування туристичної інфраструктури, надавати послуги трансферів, готельних гідів та менеджерів, втілюючи набуті теоретичні знання на практиці в регіоні Белек–Сіде–Аланія.«Сучасна Туреччина постає в двох образах – це Європа в Азії і Азія в Європі. По-справжньому Туреччину можна зрозуміти, пробувши там значний період часу і познайомившись із різними верствами населення. Закордонна практика, на яку нам пощастило потрапити, дає можливість професійно розвиватися у туристичній сфері .Для компанії «KILIT GLOBAL» важливий сервіс, на цьому і базується вся її філософія. Зрозуміло, що туризм – це комерційна діяльність, яка ведеться в умовах жорсткої конкуренції, і для того, щоб привабити клієнта, необхідно створити всі умови, які задовольнять його потреби. Кожний, хто працює в «KILIT GLOBAL», має підкреслювати імідж даної компанії, як лідера, і надавати гостям професійні послуги на високому рівні. Робота трансферного гіда багатогранна. Основними обов’язками є зустріч туристів в аеропорту і супроводження їх до готелю, а також збір туристів у готелях і супроводження до аеропорту. Робота трансфермена потребує професійних знань і навичок. Саме тому компанія «KILIT GLOBAL» після прибуття одразу організовує підготовчі семінари і тренінги для майбутніх працівників. Професійні тренінги пояснюють всю суть даної роботи; психологи допомагають відкритися і позбутися комплексів у публічному виступі, під час семінарів проходять короткі курси з історії Туреччини та з основ турецької мови. На семінарах готують майбутнього працівника, адже саме від трансфермена залежить перше й останнє враження про компанію. Гід має поєднати в собі професійний сервіс і при цьому вміти заробити гроші для компанії. Тому вже із трансфермена починається реклама продукту компанії, який потім можна придбати у представника компанії в готелі. Це основна мета, яку переслідує туристична компанія в країні, яка приймає.Ми вдячні керівництву вузу та факультету за надану можливість випробувати себе, закріпити здобуті теоретичні знання на практиці та познайомитись з цією чудовою країною. Впевнені, що це літо буде одним із найкращих в нашому студентському житті, наповненим чудовими емоціями та подіями» – діляться враженнями Богдан, Анна та Христина.

Міні галерея


Березень
Травень