До уваги студентів економічного факультету УДПУ:
організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” оголошує конкурс наукових робіт серед студентів 4-го та 5-го курсів вищих навчальних закладів.
Організатори конкурсу:
* ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
* Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»
* Компанія TNS Ukraine
У журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.
Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для
обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій,
сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.
Роботи приймаються до 15 березня 2015 року та надсилаються на електронну адресу: marketing_konf@ukr.net, копія – umaukr@mail.ru
З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects
Призи конкурсу:
1-ша премія – 1500 грн.
2-га премія – 1000 грн.
3-тя премія – 500 грн.
Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 22 травня 2015 року.
За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.