Молодь опановує маркетинг!

  • Дата публікації: 09.02.2015

До уваги студентів економічного факультету УДПУ:

організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” оголошує конкурс наукових робіт серед студентів 4-го та 5-го курсів вищих навчальних закладів.

Організатори конкурсу:

* ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»

* Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»

* Компанія TNS Ukraine

У журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.

Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для

обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій,

сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.

Роботи приймаються до 15 березня 2015 року та надсилаються на електронну адресу: marketing_konf@ukr.net.

З вимогами можна ознайомитися на сайті

 Призи конкурсу:

1-ша премія – 1500 грн.

2-га премія – 1000 грн.

3-тя премія – 500 грн.

Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 22 травня 2015 року.

За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.

Міні галерея


Березень
Травень