За сприяння Всесвітньої туристичної організації, Державного агентства з туризму і курортів та Міністерства інфраструктури України з 1 по 3 жовтня 2014 року у м. Києві проходила XXI Міжнародна туристична виставка «Україна’2014» / UITM – Ukraine International Travel Market». Це найбільша туристична подія сезону осінь-зима для професіоналів туристичного бізнесу.
03 жовтня 2014 року студенти економічного факультету разом з викладачами кафедри туризму та готельно-ресторанної справи к. екон. н., доцентом Кожухівською Р.Б. та к. екон. н., доцентом Поворознюк І.М. відвідали дану туристичну виставку.
Відвідувачі виставки мали змогу поспілкуватися з професіоналами туристичного ринку національного та міжнародного рівня, які анонсували нові туристичні напрямки, презентували маршрутні програми та бонусні системи, проводили майстер-класи з навчання методів продажу туристичного продукту та специфіці підбору якісної цільової аудиторії за програмою Match Making.
Разом з викладачами студенти відвідали науковий семінар «Постмен»: «Як туристичні компанії можуть шукати аудиторію і клієнтів в Інтернеті». Студенти дізналися багато нового про ексклюзивні концепції у сфері туризму, організацію, бронювання та форми оплати турів, умови надання страхових послуг, видачу візових та туристичних документів тощо.
Відвідання виставки «Україна’2014» / UITM – Ukraine International Travel Market» надало можливість студентам ознайомитися із сучасними тенденціями туристичної індустрії, важливими професійними аспектами туристичної галузі, набути практичних навичок щодо підвищення туристичної привабливості підприємств, активного просування туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному ринках, популяризації регіонального туристичного продукту тощо.