Практичне заняття з дисципліни «Маркетинг»

  • Дата публікації: 18.04.2014

16 квітня 2014 р. старший викладач кафедри маркетингу та управління бізнесом Пачева Наталія Олександрівна провела відкрите практичне заняття на тему: «Маркетингова товарна політика» з дисципліни «Маркетинг» зі студентами ІІІ курсу 36, 37, 38 груп денної форми навчання.

Під час відкритого заняття було розглянуто наступні питання:

  • сутність маркетингової товарної політики;
  • класифікація товарів і асортиментна політика;
  • життєвий цикл товару;
  • якість і конкурентоспроможність товару;
  • товарні знаки й упаковка;
  • управління товарним асортиментом і номенклатурою товарів підприємства.

В ході заняття було реалізовано поставлені завдання, зокрема: поглиблення та уточнення знань, набутих на лекціях і в процесі самостійної роботи; формування інтелектуальних умінь та навичок планування, аналізу й узагальнення; опанування діючою технікою класифікації товарів; оволодіння початковими навичками управління товарним асортиментом підприємства тощо.

Безумовною перевагою відкритого заняття можна відзначити використання сучасних мультимедійних засобів з умілим поєднанням всіх видів мовленнєвої діяльності. Студенти переглянули та обговорили такі відеосюжети: «Конкурентоспроможність товару у глобальному світі», «Товарний знак: «Що в імені моєму?», «Сучасна упаковка товару».

Наприкінці заняття було проведено ділову гру, в якій студенти розробляли концепцію та спробували зобразити власний товарний знак, а також ідейно представити його. Ділова гра занурила всіх учасників у роботу, спонукала проявити себе, показати свої комунікативні здібності, лідерські якості і поборотися за звання кращого. В результаті студенти отримали яскраві і позитивні враження. Таким чином, головну мету відкритого практичного заняття було досягнуто.

P.S. Все в наших руках! Настав час змін, пора ставити глобальні цілі і прагнути їхніх досягнень. Це наше майбутнє!

Міні галерея


Листопад