ДЛЯ НАС ТУРЕЧЧИНА НЕ МРІЯ, А РЕАЛЬНІСТЬ

  • Дата публікації: 09.04.2014

Завдяки спільним зусиллям керівництва та регіонального директора комнанії «TEZ TOUR» в Туреччині 1 квітня троє студентів (Авраменко Владислав, Кравець Сніжана та Шепелева Людмила) відбули на стажування до Туреччини. Там вони вивчатимуть функціонування туристичної інфраструктури, надаватимуть послуги трансферів, готельних гідів та менеджерів, втілюючи набуті теоретичні знання на практиці в регіоні Белек-Сіде-Аланія.

«Сучасна Туреччина постає в двох образах – це Європа в Азії і Азія в Європі. По-справжньому Туреччину можна зрозуміти, пробувши там значний період часу і познайомившись із різними верствами населення. Закордонна практика, на яку нам пощастило потрапити, дає можливість професійно розвиватися у туристичній сфері .

Для компанії «TEZ TOUR» важливий сервіс, на цьому і базується вся її філософія. Зрозуміло, що туризм – це комерційна діяльність, яка ведеться в умовах жорсткої конкуренції, і для того, щоб привабити клієнта, необхідно створити всі умови, які задовольнять його потреби. Кожний, хто працює в «TEZ TOUR», має підкреслювати імідж даної компанії, як лідера, і надавати гостям професійні послуги на високому рівні. Робота трансферного гіда багатогранна. Основними обов’язками є зустріч туристів в аеропорту і супроводження їх до готелю, а також збір туристів у готелях і супроводження до аеропорту. Робота трансфермена потребує професійних знань і навичок. Саме тому компанія «TEZ TOUR» після прибуття одразу організовує підготовчі семінари і тренінги для майбутніх працівників. Професійні тренінги пояснюють всю суть даної роботи; психологи допомагають відкритися і позбутися комплексів у публічному виступі, під час семінарів проходять короткі курси з історії Туреччини та з основ турецької мови. На семінарах готують майбутнього працівника, адже саме від трансфермена залежить перше й останнє враження про компанію. Гід має поєднати в собі професійний сервіс і при цьому вміти заробити гроші для компанії. Тому вже із трансфермена починається реклама продукту компанії, який потім можна придбати у представника компанії в готелі. Це основна мета, яку переслідує туристична компанія в країні, яка приймає» – діляться враженнями Владислав, Людмила та Сніжана.

Міні галерея


Лютий
Квітень